Členové ŠPP
Pracovníci školního poradenského pracoviště
Školní poradenské pracoviště.
Školní poradenské pracoviště (dále jen ŠPP) bylo na naší škole zřízeno pro poskytování poradenských služeb, které vyplývají ze školského zákona a jsou specifikovány vyhláškami MŠMT. Přímo ve škole jsou bezplatně poskytovány poradenské a konzultační služby žákům, zákonným zástupcům i pedagogům, přičemž pracovníci ŠPP úzce spolupracují s vedením školy, třídními učiteli, ostatními pedagogy. ŠPP také využívá možnosti spolupráce se školskými poradenskými zařízeními, jako jsou pedagogicko- psychologické poradny, speciálně pedagogická centra, středisko výchovné péče nebo IPS při Úřadu práce. Jednotliví pracovnici ŠPP podle svých kompetencí zajišťují příslušné informační, poradenské, metodické, koordinační, intervenční či diagnostické služby.
Pracovníci ŠPP
Mgr. Jana Menšíková, výchovná poradkyně
Tel. kontakt: 558 678 169
Email: vychporadce@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny pro žáky: pondělí 9:30 – 9:50
Konzultační hodiny pro rodiče: pondělí 13:45 – 15:00 nebo po tel. domluvě
Konzultační hodiny pro učitele: středa 13:45 – 15:00 nebo dle domluvy
Mgr. Šárka Urbánková, kariérové poradenství pro žáky i jejich rodiče
Konzultační hodiny: …
Mimo určené konzultační hodiny je možno informační schůzku předem dohodnout telefonicky (sekretariát školy) nebo písemně.
sekretariát školy 558 678 169
e-mailová adresa sarka.urbankova@zsfrydlant.cz
Mgr. Šárka Němcová, metodička prevence
Kontakt: 558 678 169
Email: sarka.nemcova@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny: …
Mgr. Petra Senčíková, speciální pedagožka
Kontakt: 558 678 169
Email: petra.sencikova@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny pro žáky i rodiče:
pondělí – 12.30-13.30
středa – 12.30-13.30
nebo po telefonické domluvě.
Mgr. Kateřina Rečková, školní psycholog
Kontakt:558 678 169
Email: psycholog@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny pro žáky: …
Konzultační hodiny pro rodiče: po telefonické domluvě
Pro každý školní rok je vypracován plán práce ŠPP tak, že je zaměřen na plnění těchto cílů:
- Vytvářet základnu pro prevenci školní neúspěšnosti a prevenci sociálně patologických jevů.
- Udržovat přátelské sociální klima ve škole i v třídních kolektivech.
- Zajišťovat včasnou intervenci při aktuálních problémech žáků a třídních kolektivů.
- Podporovat efektivní komunikaci a spolupráci mezi školou, rodiči a školskými poradenskými zařízeními.
- Zkvalitňovat péči o žáky se speciálně vzdělávacími potřebami, zajišťovat podmínky pro poskytování podpůrných opatření pro tyto žáky
- Nabízet dostatek informací v oblasti kariérového poradenství.
- Metodické vedení pedagogických pracovníků v oblasti prevence rizikového chování, práce s třídními kolektivy a metod práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.