E-mail: reditelka@zsfrydlant.cz | sekretariat@zsfrydlant.cz | Tel.: sekretariát: +420 558 678 169, školní družina: +420 732 839 868

Základní škola Frýdlant nad Ostravicí | náměstí T.G. Masaryka

Všechny příspěvky v nezařazené

11 Pro 2020

Rozvrhy distanční výuky pro VI.C a třídy 7. ročníku ve dnech 14. – 18. 12.

9 Pro 2020

Důležité upozornění pro žáky 9.C

Od středy 9. 12. – 11. 12. 2020 je z preventivních důvodů zakázána přítomnost žáků 9. C ve škole.
Žáci se budou ve dnech 10. 12. a 11. 12. 2020 vyučovat on-line synchronní formou dle přiloženého rozvrhu.
Pokud to situace dovolí, nastoupí žáci na prezenční výuku v pondělí 14. 12. 2020.

 

– Vedení školy –

2 Pro 2020

Informace k provozu 2. stupně od 7. prosince 2020

organizace výuky od 7.12.2020 - na web 01
organizace výuky od 7.12.2020 - na web 02

2 Pro 2020

Rozvrhy distanční výuky pro VI.A, VI.B a třídy 8. ročníku od 7. 12. do 11. 12.

3 Lis 2020

Důležité: Pro žáky hlásící se na SŠ s talentovou zkouškou

Milí deváťáci, kteří se hlásíte na SŠ s talentovou zkouškou!
Protože se v letošním roce změnil formulář přihlášek na SŠ a novou verzi zatím nelze v Bakaláři vytisknout, zasílám přihlášku staženou přes Cermat, která však není předvyplněná školou. Pokud máte možnost, přihlášku si vytiskněte (oboustranně), vyplňte a přineste na sekretariát školy – viz termíny níže.
Pokud nemáte možnost tisku, prázdné formuláře budou k vyzvednutí připraveny od čtvrtečního rána (5. 11.) na sekretariátu školy.
NEZAPOMEŇTE SI UDĚLAT PŘED VYPLNĚNÍM KOPIE PŘIHLÁŠKY!!!!
Po kontrole, orazítkování a podepsání přihlášky bude tato opět k vyzvednutí u sekretářky školy – informaci Vám podám e-mailem, proto mi prosím pošlete na můj školní email kontakt na Vás!
Děkuji za pochopení!
Jana Menšíková
TERMÍNY ODEVZDÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK NA SEKRETARIÁT ZŠ:

4. 11. – 20. 11. 2020


PŘIHLÁŠKA KE VZDĚLÁNÍ S TALENTOVOU ZKOUŠKOU – STÁHNOUT ZDE

 

18 Čvn 2020

ORGANIZACE PŘEDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ

Organizace předávání vysvědčení

za 2. pololetí školního roku  2019/2020

Vážení rodiče, milí žáci,

vzhledem k rozhodnutí MŠMT (K přečtení zde) umožnit předávání vysvědčení všem žákům (bez příznaků virového infekčního onemocnění), proběhne předání vysvědčení v úterý 30. června 2020 v rouškách podle následujících pokynů:


Žáci I. stupně:

Jednotlivé třídy I. stupně se shromáždí na určeném místě v 7:45 hod. u určených vchodů do ZŠ. (Informaci o místu shromáždění obdrží zákonní zástupci dětí od svých třídních učitelů). V 7:45 hod. budou žáci v doprovodu třídního učitele odvedeni do svých kmenových tříd, kde jim bude v době od 7:45 – 8:45 hod. předáno vysvědčení. Po předání vysvědčení žáci v doprovodu učitele stejným vchodem opustí budovu školy.


Žáci II. stupně:

Jednotlivé třídy II. stupně se shromáždí na určeném místě v 8:15 hod. u určených vchodů do ZŠ. (Informaci o místu shromáždění obdrží zákonní zástupci dětí od svých třídních učitelů). V 8:15 hod. budou žáci v doprovodu třídního učitele odvedeni do svých kmenových tříd, kde jim bude v době od 8:15 – 9:15 hod. předáno vysvědčení. Po předání vysvědčení žáci v doprovodu učitele stejným vchodem opustí budovu školy.


Stravování v tento den nebude zajištěno!


Důležité upozornění!
Žáci, kteří nenavštěvovali školu v rámci školní skupiny, odevzdají svému třídnímu učiteli před vstupem do školní budovy vyplněné a podepsané Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového onemocnění. (Ke stažení zde) Bez tohoto prohlášení nebude žákovi umožněn vstup do budovy a nebude možné mu vydat vysvědčení. Nepřevzatá vysvědčení je možno vyzvednout na sekretariátu školy v průběhu měsíce července v pracovní dny vždy v době od 8:00 do 13:00 hod.

vedení školy –

17 Čvn 2020

KDYŽ POŠTA DORUČÍ OZNÁMENÍ O NEPŘIJETÍ NA SŠ – co dál??!

Veškeré potřebné informace naleznete na této webové stránce: https://infoabsolvent.cz/Rady/Clanek/7-0-07

17 Bře 2020

PROVOZ SEKRETARIÁTU

Provoz sekretariátu školy po dobu trvání epidemiologických opatření

Pondělí a čtvrtek: 8.00 – 11.00 h (osobně nebo telefonicky na sekretariátu školy)

Úterý, středa, pátek: naléhavé případy pouze telefonicky na čísle 732 839 868 od 8.00h do 12.00h

17 Bře 2020

AKTUÁLNÍ OPATŘENÍ

Uzavření školy z důvodu protiepidemiologických opatření

 

Vážení rodiče, milí žáci,

z nařízení vlády, které bylo vydáno dne 10. 3. 2020 cca v 10.30 h, se s účinností od 11. 3. 2020 uzavírají všechny základní a střední školy v ČR. V provozu nebude školní družina ani restaurace Scholarest. Podrobnější informace pro školy vydá MŠMT v průběhu dne. Zveřejněné budou na www.msmt.cz. O opětovném otevření školy budete informováni prostřednictvím sdělovacích prostředků, stránek MŠMT a našich webových stránek.

Ředitelka školy


Provoz sekretariátu školy po dobu trvání epidemiologických opatření

Pondělí a čtvrtek: 8.00 – 11.00 h (osobně nebo telefonicky na sekretariátu školy)

Úterý, středa, pátek: naléhavé případy pouze telefonicky na čísle 732 839 868 od 8.00h do 12.00h

 

Zajištění náhradní výuky žáků

Po dobu nařízeného uzavření školy se pokusíme alespoň v omezené míře zajistit výuku vašich dětí elektronickou formou. Prosím vás, abyste na učení a plnění úkolů vašich dětí dohlédli.

První stupeň
Na prvním stupni bude učivo zasíláno třídním učitelem na emailové adresy zákonných zástupců. Další komunikace s vyučujícími bude probíhat obvyklým způsobem.

Druhý stupeň
Žáci druhého stupně budou pracovat samostatně. Na stránkách školy byla založena nová záložka „NÁHRADNÍ VÝUKA“. Zde si žáci vyhledají podle svého ročníku, třídy a daného předmětu zadané učivo. Toto zadání bude aktualizováno vždy po týdnu – v úterý.

Milí žáci, sledujte, co vám učitelé jednotlivých předmětů připravili a snažte se úkoly plnit. V případě nejasností s nimi komunikujte přes jejich emaily, které také najdete na webových stránkách školy. Buďte, prosím, zodpovědní a připravujte se doma tak, abychom po vašem návratu mohli plynule ve výuce pokračovat. Ale hlavně na sebe dávejte pozor! 🙂

Ředitelka školy
Mgr. Lenka Matušková


Uzavření všech sportovišť školy

Na základě rozhodnutí Bezpečnostní rady státu jsou obě tělocvičny (od 13. 3. 2020) a sportovní areál školy (od 14. 3. 2020) uzavřeny do odvolání.

Mgr. Lenka Matušková, ředitelka školy


Vyzvedávání zápisových lístků žáků 9. a 7. ročníku hlásících se na STŘEDNÍ ŠKOLU

!!! PO DOBU UZAVŘENÍ ZŠ z důvodu epidemiologických opatření  se ZÁPISOVÉ LÍSTKY BUDOU VYDÁVAT KAŽDÉ PONDĚLÍ A ČTVRTEK 8:00-11:00.

V naléhavých případech volejte v pracovních dnech v době od 8:00 do 11:00 p. sekretářce Urbančíkové: mobil 732 839 868

Děkuji za pochopení!
Jana Menšíková

26 Lis 2018

Zápis ze ŠP – 25. 9. 2017

Zápis ze školního parlamentu, dne 25. 9. 2017

  • Rozdělení funkcí v parlamentu:

o   Volba předsedy a místopředsedy parlamentu

  • Předseda: Igor Janík
  • Místopředseda: Tobiáš Velička

o   Nástěnkáři:

  • Stella Morkesová
  • Agáta Němcová

Nástěnka byla nově umístěna na podlaží a bude pravidelně aktualizovaná.

  • K příležitosti vzniku Československa budou členové parlamentu stát čestnou stráž u sochy T.G. Masaryka
  • Článek o parlamentu

o   Z.: rozmyslet do příští schůzky

  • P. ředitelka žádá žáky, aby si v šatnách nenechávali papuče na zemi.
  • Příští parlament: přelom října a listopadu

Ve Frýdlantu nad Ostravicí dne 4. 10. 20017         Zapsal: Filip Kobělka, VII.C

ZŠ Frýdlant n. O. nám. T. G. Masaryka